ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σχ. Έτος: 2011-2012 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΓΕΛ ΜΟΛΑΩΝ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Αιολική ενέργεια και ανεμογεννήτριες. Επιδράσεις στο περιβάλλον και στην οικονομική ζωή του τόπου.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
| ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) | ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) | ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
| Σταθάκης Γεώργιος | 0401 | 2 | ΟΧΙ | |
| Τούντας Δημήτριος | 02 | 1 | ΟΧΙ | |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
A. ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
| -Η διερεύνηση της έννοιας της ενέργειας και των μετατροπών αυτής. Εξειδίκευση στην αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας διαχρονικά μέχρι την εποχή των ανεμογεννητριών. Ερωτήματα : -Πως αξιοποιήθηκε η δύναμη του ανέμου από τους ανθρώπους. -Πλεονεκτήματα νέων μεθόδων -Αρχή λειτουργίας ανεμογεννητριών. -Αισθητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις διαχρονικά.
|
Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη κ.λ.π., ενδεικτικά μέχρι 300 λέξεις).
| Το θέμα σχετίζεται με την ενέργεια και τις μετατροπές της αντικείμενο των φυσικών επιστημών και όχι μόνο. Οικονομικές , αισθητικές , περιβαλλοντικές επιπτώσεις και αναφορές στις αντιδράσεις πάντα από άγνοια ή φόβο σε κάθε νέα τεχνολογική εξέλιξη. Τοπικό ενδιαφέρον. |
Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ (μέχρι 200 λέξεις)
| Μελέτη βιβλιογραφίας ,Ιnternet, συζήτηση σε επιμέρους ερωτήματα. Επίσκεψη σε χώρους ανεμογεννητριών - ανεμόμυλων. Απευθυνόμαστε σε ειδικούς. |
Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (μέχρι 200 λέξεις)
| Ευαισθητοποίηση στον αγώνα του ανθρώπου να δαμάσει τη φύση και να τη χρησιμοποιήσει για όφελός του. Παρακολούθηση της εξέλιξης του ανθρώπινου πνεύματος και της επιστήμης. Περιβαλλοντική – αισθητική ευαισθητοποίηση. |
Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
| Χρησιμοποίηση Ιnternet- εργαστηρίου φυσικής. |
Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
| Σχολικά βιβλία- Ιnternet |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου