Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2011

Ένα project για να είναι Project...


Ένα χιουμοριστικό παιδικό βιβλίο, μεταφρασμένο και στην Ελλάδα ως ‘το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα’.
Best seller στην Αμερική, ακολούθησε μια ολόκληρη σειρά βιβλίων.
 =============================================

 Πάρτε μια ιδέα από project, από τις μικρές τάξεις ακόμα!




Ή μια πιο ολοκληρωμένη εργασία !!




================================================================ 



Πέρα από αστεία,
μια ερευνητική εργασία προϋποθέτει έρευνα…
Η αξιολόγησή της αφορά όλα τα στάδια, όπως αυτά παρουσιάζονται στο τέλος με την ολοκλήρωσή της:
1.       Ερευνητική διαδικασία (30%), τι ερευνάμε και πως. Είναι το πρώτο πράγμα που θα παρουσιαστεί στην τελική έκθεση, δηλαδή το γενικό προς διερεύνηση θέμα, τα επιμέρους ερωτήματα, η μέθοδος διερεύνησης (πηγές, ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, πειράματα….)
2.       Περιεχόμενο ερευνητικής έκθεσης (30%). Δηλαδή οι κυρίως εργασίες, τα δοκίμια και τα συμπεράσματα, όπου θα πρέπει να έχουν και την δική μας σφραγίδα στη σύνθεση των πληροφοριών που επεξεργαστήκαμε. Αυτό εξάλλου θα φαίνεται και στην προφορική παρουσίαση, στην ομάδα ή δημόσια.
3.       Αξιολόγηση γλώσσας και δομής της ερευνητικής έκθεσης (20%).
4.       Αξιολόγηση της δημόσιας παρουσίασης της ομαδικής εργασίας (20%).

Ανατρέξτε στην πρώτη ανάρτηση και στην άλλη με τις τυπικές υποχρεώσεις των μαθητών.

Λίγη προσοχή ακόμα παιδιά για το τέλειο αποτέλεσμα.




2 σχόλια:

  1. Πρέπει να υπάρχει στην αρχή της εργασίας ξεχωριστό θέμα που να αποτελείται από τα ερωτήματα προς διερεύνηση -όλα μαζί- και μετά οι πληροφορίες -όλες μαζί κι αυτές- ή πρέπει να είναι το κάθε ερώτημα πάνω από την πληροφορία που αφορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι.

    Το θέμα μας, ερωτήματα προς διερεύνηση, διαδικασία, πηγές....Μετά η ανάπτυξη.

    Δες την έργασία για την ευαισθησία των φυτών:
    Υπόθεση (ερωτήματα), πείραμα (διαδικασία - περατηρήσεις - κυρίως θέμα), συμπεράσματα (κυρίως θέμα - συμπεράσματα).

    Μπορεί περισσότερα ή λιγότερα, αλλά η δομή πρέπει να είναι αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή