Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

Ημερολόγια

Εδώ περιμένουμε σαν σχόλια τα ημερολόγια των μαθητών.
Ξαναθυμίζω τον τρόπο περιληπτικής δημοσίευσης των ημερολογίων στα σχόλια:
Τα ημερολόγια μπορούν να δημοσιεύονται σαν σχόλια με τη σειρά:
1) Όνομα .....
2) Ερωτήματα προς διερεύνηση
......
3) Διαδικασία
......
4) Μέχρι στιγμής αποτελέσματα
....
5) Παρατηρήσεις
.....

12 σχόλια:

  1. Γιώργος Σταθάκης
    1)Ερωτηματολόγιο για την γνώμη των μαθητών του Λυκείου για την αισθητική των ανεμογενητριών
    2) Περάσαμε την προηγούμενη εβδομάδα με ερωτηματολόγιο και πήραμε τις απαντήσεις. Τις επεξεργαστήκαμε πρόχειρα και με τη βοήθεια του ecxel.
    3) Αναμενόμενο αποτέλεσμα, οι περισσότεροι μαθητές έχουν θετική γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαζέψαμε το υλικό που έχουμε βρει μέχρι τώρα με την ομάδα μου για να συντάξουμε το τελικό αποτέλεσμα.Με την βοήθεια του excel αλλά και τις απαντήσεις των μαθητών του σχολείου μας για την αισθητική των ανεμογεννητριών.Φτιάξαμε τα ποσοστά και τα διαγράμματα των απαντήσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλεξία Ατσιδάκου
    -βρήκα πληροφορίες από το internet για την ετήσια και την ημερήσια παραγωγή ενέργειας μιας ανεμογεννήτριας (7.446.000 kwh και 20.400 kwh αντίστοιχα).Ακόμα βρήκα πληροφορίες για την ημερήσια κατανάλωση ενέργειας του μέσου νοικοκυριού στην Ελλάδα (6.288 kwh).
    -Δηλαδή βρίσκω οτι μια ανεμογεννήτρια μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σε ηλ. ρεύμα ενός χωριού 1.200 κατοίκων !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρήκαμε με την ομάδα μου πληροφορίες σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ανεμογεννητριών, τη Συμφωνία του Κυότο , τη Συνθήκη της Στοκχόλμης και την χρήση της από τον άνθρωπο.Τις μοιράσαμε και ο καθένας ανέλαβε την δακτυλογράφηση στον υπολογιστή για να τις παρουσιάσουμε στην τάξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο προηγούμενο μάθημα με την ομάδα μου συγκεντρώσαμε όλες τις πλήροφορίες που είχαμε βρει εξαρχής(ορισμός τησ ενέργειας, αξιοποίηση αιολικής ενέργειας απο τον άνθρωπο, ορισμός της αιολικής ενέργειας, τα μέλη της ανεμογεννήτριας,τρόπος λειτουργείας της ανεμογεννήτριας,είδη των ανεμογεννητριών) και κάναμε επιλογή των σημαντικότερων.
    Ανέλαβα για την επόμενη φορά την απομαγνητοφώνηση των διαλόγων από τα βίντεο στο μάλι μάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειμαστε στην ταξη και κοιταμε τα βιντεο και τις φωτογραφιες που τραβηξαμε στις εκδρομες! Επισης συνοψίζουμε τις πληροφοριες κ τις χωριζουμε σε μικρα κειμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελέγχουμε τις πληροφορίες και τις προετοιμάζουμε για την τελική παρουσίαση.

    Η εργασια όπου να 'ναι τελειώνει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα και καλο μηνα.
    Σημερα βρηκαμε στο internet τα μειονεκτήματα των ανεμογεννητριων και τα γράψαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την προηγούμενη φορά συζητήσαμε ποιες ακριβώς ερωτήσεις έχουμε βρει και συγκεντρώσαμε τις σημαντικότερες από αυτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την προηγουμενη φορα ειδαμε τις ερωτησεις που ειχαμε βρει κ αν ειναι επαρκεις κ ειπαμε πως πρεπει ν παμε στον ειδικο που φτιαχνει την ανεμογενητρια να την παρουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το μοντελο της ανεμογεννητριας δεν ειναι ακομα ετοιμο..Δυστυχως αντιμετωπιζουμε καποια προβλημματα. Παντως με τη συγγραφη προχωραμε καλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή