1
Να συζητά και να ειδικεύει τα γενικότερα
ερωτήματα που ερευνά. Να βρίσκει την καλύτερη διαδικασία της έρευνας, που θα
αναλάβει ένας ή περισσότεροι μαθητές.
2
Να διατηρούν φάκελο με όλα τα παραστατικά της
έρευνας.
3
Να συντάξουν μια έκθεση όπου θα τεκμηριώνουν την
έρευνά τους κρίνοντας πηγές, μεθόδους, αποδίδοντας ερμηνείες και διατυπώνοντας
συμπεράσματα.
4
Να δημιουργήσουν κάποιο τέχνημα πχ. Αφίσα,
ιστολόγιο, κατασκευή ή κάτι άλλο.
5
Να παρουσιάσουν την εργασία τους στην ημερίδα
των παρουσιάσεων.
Παραδείγματα υποερωτημάτων προς διερεύνηση:
1
–Μια διαδρομή στην αξιοποίηση της ενέργειας του
ανέμου από τον άνθρωπο.
–Τι λέει η μυθολογία
–Τι αποδίδει σε ενέργεια
–Τι ωφελείται ο δήμος
–Ποιες οι τυπικές υποχρεώσεις από τη
συμφωνία του Κιότο.
2
–Τι είναι η ενέργεια, κοινή αντίληψη και
επιστημονική προσέγγιση.
--Πως λειτουργεί μια ανεμογεννήτρια
--Ποιο το πλεονέκτημα σε σχέση με παλαιότερους
τρόπους εκμετάλλευσης του ανέμου
--Πόση ενέργεια παράγει, πόσα νοικοκυριά
μπορεί να εξυπηρετήσει.
--Ποιο το ισοδύναμο σε καύση λιγνίτη και
εκπομπές διοξειδίου
3
–ποιες οι θετικές επιπτώσεις των ανεμογεννητριών
στο περιβάλον
--Ποια η αντίληψη για την αισθητική των
αιολικών πάρκων
--Κάνουν ζημιά σε πουλιά, κτηνοτροφία ή
αλλού;
Καλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφή